از آنجایی که در صنعت ساخت تابلوهای تبلیغاتی برای کسب‌وکارها نوآوری‌های جدیدی پیوسته در حال انجام هستند، بسیاری از کسب‌وکارها برای تبلیغ کالاها و خدمات خود به استفاده از تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس رو آورده‌اند.

این تصمیم با تمایل رو به افزایش مالکان کسب‌وکاری که می‌خواهند از راه حل‌های سازگار با محیط زیست استفاده کنند، هم‌زمان شده است.

امروزه، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند از تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس برای خود استفاده کنند تا فشار کمتری به منابع انرژی وارد شود و در عین حال از راه حل‌های نورپردازی در این تابلوها نیز استفاده کنند.

تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس برای کسب‌وکارها فقط یک انتخاب سازگار با محیط زیست نیست.

بلکه روشی قطعی برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی برای تبلیغ کالاها و خدمات و نیز گزینه‌های بازاریابی بادوام با حداقل اضافه هزینه است.

از طرف دیگر، به دلیل داشتن کیفیتی بالا در تبلیغات، محصولات و خدمات شما را بیش از سایرین در معرض دید قرار می‌دهد.

زمانی که نوبت به توان مالی و دسترسی نامناسب می‌رسد، تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس گزینه‌ای عالی هستند که می‌توانید از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوید.

علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد، تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس مزایای دیگری نیز دارند، ازجمله:

مزایای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس

صرفه‌جویی در مصرف برق

تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس به ویژه آن‌هایی که از نور LED استفاده می‌کنند، از نظر مصرف انرژی برق گزینه‌های بسیار خوبی هستند.

این تابلوهای تبلیغاتی با نام «تابلوهای تبلیغاتی سبز» مشهور هستند، زیرا در مقایسه با تابلوهایی که از نور فلورسنت استفاده می‌کنند، مصرف برقشان بسیار ناچیز است.

با در نظر گرفتن این گزینه که تابلو باید به طور ۲۴ ساعتی روشن باشد، استفاده  از آن‌ها موجب صرفه‌جویی زیادی در مصرف برق خواهد شد.

امروزه، در اکثر تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس با LEDهایی با بالاترین کالیبر استفاده می‌شود.

این امر، به لطف نوآوری‌های ایجاد شده در صنعت نورپردازی، در مقایسه با سایر منابع نورپردازی، استاندارد بالایی را ایجاد می‌کند.

علاوه بر این‌ها، تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس برای کسب‌وکارهایی که به دنبال مزایایی مانند دوام و پایداری تابلوی تبلیغاتی هستند و نیز می‌خواهند به مشتریان خود ثابت کنند که برای حفظ کره زمین تلاش می‌کنند، گزینه‌ای بسیار عالی هستند.

از آنجایی که این نوع تابلوهای تبلیغاتی برای استفاده در موارد نوآورانه بسیار مناسب هستند، از آن‌ها می‌توانید برای افزایش مراجعه مشتریان به محل کسب‌وکار خود استفاده کنید.

دوام و پایداری

تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس دوام بسیار بالایی دارند. در حالی که منابع نورپردازی مانند لامپ‌های فلورسنت عمری بین ۱۰٫۰۰۰ تا ۱۵٫۰۰۰ ساعت دارند، منابع نورپردازی لایت باکس انرژی کارآمد، طول عمری بین ۳۵٫۰۰۰ تا ۵۰٫۰۰۰ ساعت دارند.

بنابراین، تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس از آن‌هایی که با سایر منابع نورپردازی شده‌اند دوام بسیار بیشتری دارند و در مقابل به نگهداری و مراقبت چندانی نیاز ندارند. این تابلوهای تبلیغاتی هم از نظر مصرف انرژی کارآمد هستند و هم مقرون‌به‌صرفه.

 

طراحی سفارشی

یکی دیگر از مزایای تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس امکان سفارشی سازی طراحی آن‌ها است.

این نوع تابلوهای تبلیغاتی را می‌توانید به طور گسترده‌ای سفارشی سازی کنید. این مزیتی است که در اکثر مدل‌های دیگر تابلوهای تبلیغاتی وجود ندارد.

خط باریک

تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس بسیار باریک و سبک هستند. این مزیت موجب می‌شود که فضای بسیار کمی را بگیرند و به تابلوی تبلیغاتی‌تان ظاهری بسیار خوب و شیک بدهند.

در نتیجه، از این تابلوها می‌توانید برای ایجاد الگوها و طرح‌های پیچیده در تبلیغات خود استفاده کنید و بر مشتریان خود تأثیری هنگفت بگذارید.

استفاده از این تابلوها بر حسب نمایش هنرهای تزئینی در تابلوهای تبلیغاتی نیز بسیار مؤثر است.

 

تغییر اسلاید

نگهداری یا تغییر اسلایدهای این تابلوها کاری بسیار ساده و بی‌دردسر است. علاوه بر این، با به‌روزرسانی اسلایدهای این نوع تابلوی تبلیغاتی که در آن به کار رفته‌اند، به آسانی می‌توانید زیبای آن را دو چندان کنید.

روشنایی یکنواخت

جدیدترین فناوری به کار رفته به معنای دقت بالا در نورپردازی است؛ بنابراین، با کمک نورپردازی در این نوع تابلوی تبلیغاتی می‌توانید به یک روشنایی یکنواخت دست یابید که زیبایی و ظرافت بیشتری به محیط کارتان می‌بخشد.

 

دسترسی بیشتر

موقعیت محلی تابلوهای تبلیغاتی فوق‌العاده درخشان با نورپردازی LED باعث می‌شود شما بتوانید مشتریان راحتی گرا را به آسانی جذب کنید، به ویژه آن‌هایی که می‌توانید به واسطه فروشگاهتان جذبشان کنید تا از شما خرید کنند.

 

تابلو سازی روژ

تابلو سازی روژ یکی از فعالان برجسته در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو چلنیوم و تابلو تبلیغاتی.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا آگاهی از قیمت محصولات و نیز سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

Call Now Button